Linkime sklandžios ir greitos kelionės po Vilniaus planetos judumo pokyčius – nuo dviratininkų, pėsčiųjų ir automobilių infrastruktūros tobulinimo iki gyventojų saugumo užtikrinimo viešajame transporte ir dar daugiau.
PO VILNIŲ – DARNIAI IR PATOGIAI
Liepkalnio-Žirnių g. sankryža beveik baigta
Transporto arteriją, kurią ne karantino metu kasdien kerta daugiau kaip 60 tūkst. transporto priemonių, sparčiai rekonstruojame į dviejų lygių sankryžą su tuneliu. Gegužę panaikinsime laikinus žiedus, o sankryžos atidarymas planuojamas rugsėjį. Šiuo metu yra atlikta 80 proc. darbų už maždaug 30 mln. eurų.
Modernėjanti viešojo transporto sistema
Viešasis transportas turi būti prieinamas visiems, todėl atnaujinome programėlę „Transporto balsas“ ir palengvinome keliones viešuoju transportu specialiųjų poreikių turintiems žmonėms.
Naujas vardas – JUDU
Prioritetą teikiame skirtingų judumo būdų derinimui, kad miesto žemėlapyje atsirastų daugiau alternatyvų patogiai keliauti iš taško A į tašką B. Pristatėme vieningą ir kokybišką, visų judumo priemonių paslaugų tinklą JUDU, kurio užduotis – koordinuoti ir patogesnėmis paversti esamas ir būsimas judumo sritis.
Strategija – sklandžiai judančių žmonių miestas
Remdamiesi naujausia „Susisiekimo paslaugos“ veiklos strategija, kursime sklandų ir darnų judumą Vilniuje. Sieksime, kad gyventojai ir svečiai galėtų pasirinkti keliones pėsčiomis, kokybiškus dviračių takus, atsinaujinusį viešąjį transportą, automobilių dalijimosi sistemą ir kitas alternatyvas.
Autobusų parkas jaunėja
50 – tiek naujų autobusų įsigijome 2020 m.
376 – tiek iš viso mieste kursuoja naujų autobusų ir troleibusų.
60 proc. – tiek nauji autobusai ir troleibusai sudaro viso viešojo transporto.